Nazirlər Kabineti köhnə avtomobillərin idxalına qadağa qoymaqla, avtomobillərin icbari texniki baxışının saxta olduğunu təsdiqlədi

22:21 31.03.2023 719
Nazirlər Kabineti köhnə avtomobillərin idxalına qadağa qoymaqla, avtomobillərin icbari texniki baxışının saxta olduğunu təsdiqlədi

Aprelin 28-dən Azərbaycana 10 və daha öncə istehsal olunmuş avtomobillərin gətirilməsi qadağan edilib. Nazirlər Kabinetinin 94 saylı qərarının əsaslandırılmasında adamların sağlamlığının, ətraf mühitin qorunmasının, atmosferə zərərli maddələrin atılmasının və ekoloji vəziyyətin yaxşılaşdırılmasının vacibliyi göstərilib. Qeyd olunur ki, statistik məlumatlara görə, Azərbaycanda 1,4 milyondan çox minik avtomobili var ki, bunların da 80%-dən çoxu (1,3 milyon) istehsal müddəti 10 ildən çox olan nəqliyyat vasitələridir. Nazirlər Kabineti ölkə ərazisində köhnə avtomobillərin sayını azaltmaqla havanın çirkli tullantı qazlardan təmizlənməsinə nail olmaq istəyir.

Ancaq sual yaranır: məlum olduğu kimi, istehsal tarixi 10 il və ya daha çox olan bütün avtomobillər yol polisinin Diaqnostika mərkəzlərində texniki baxışdan keçməlidir. Texniki baxışın gecikməsinə və ya məlumat bazasında texniki xidmətin aparılmasına dair qeydin olmamasına görə sürücü 20 manat cərimə edilir. Eyni zamanda, texniki xidmət zamanı avtomobillərin mühərriklərindən çıxan qaz tullantılarının tərkibi mütləq yoxlanılır, əgər tullantı normaya uyğun deyilsə, belə maşın istismara buraxılmamalıdır. Yəni, ölkədə istifadə olunan bütün avtomobillər nəzəri olaraq atmosferi çirkləndirmir. Lakin Nazirlər Kabineti hesab edir ki, köhnə avtomobillər ekologiyaya təhlükə yaradır və bu cür avtomobillərin idxalının qadağan edilməsi barədə qərar qəbul edib.

Ziddiyyətin səbəbi nədir? Bəlkə ondadır ki, 2020-ci ildə Bakıda Sədərək bazarının yanında tikilmiş, müasir diaqnostika aparatları ilə təchiz edilmiş Baş Yol Polisi İdarəsinin Diaqnostika Mərkəzi boşdur?
Qeyd edək ki, "Turan.az"da Zabrat qəsəbəsindəki boş Diaqnostika Mərkəzi haqqında məqalə də dərc olunub - "Gündə 2000 avtomobilin yoxlanması üçün nəzərdə tutulmuş Texniki Baxış Mərkəzi niyə boşdur?"

Adının açıqlanmasını istəməyən oxucu martın əvvəlində Sədərəkdəki Diaqnostika Mərkəzində avtomobilini yoxlatdırıb. O, "Turan.az"a bildirib ki, beş texniki baxış xətti olan böyük zal boşdur, girişdə bir neçə gənc işçi var: "Yaxınlıqda inzibati korpus yerləşir, sürücülər avtomobillərini park edirlər və dərhal da dəhlizdə növbətçi zabitin göstərdiyi kabinetə gedirlər. Orada məndən 120 manat istədilər, mən 100 manat verdim. İki dəqiqə ərzində avtomobili yoxlamadan müfaviq normalara uyğun və istifadəyə yararlı kimi məlumat bazasına daxil etdilər".

Beləliklə, oxucu öz avtomobilini "yoxladıb", bu xidmət 100 manata (dövlət rüsumları da daxildir) başa gəlib.

"Əgər maşının qanuni yoxlanmasına israr etsəydim, mütləq 2-3 nasazlıq tapacaqdılar ki, onların aradan qaldırılması üçün bir neçə gün vaxt və yüz manata yaxın pul itirərdim. Sonra yenidən Diaqnostika Mərkəzinə gələcəkdim və avtomobilin ikinci testi uğurla keçəcəyi və ya məni yenidən təmirçilərə göndərib-göndərməyəcəkləri məlum deyil. Onlara dərhal yüz manat vermək və məsələni dəqiqələr ərzində həll etmək daha yaxşıdır", - deyə, oxucu bildirib.

Bakılılar İnternet forumunda Zlaw yazır: "Səhər saat 8.20-də yol polisinə (Sədərək) gəldim. Yanğınsöndürən soruşdular. Tibbi yardım çantası var? Deyirəm ki, yoxdur. O zaman 5 nömrəli kabinetə gedin. 100 manat istədilər, 90 manat verdim, 5 dəqiqədən sonra talon aldım, belə oldu".

Faktiki olaraq, Azərbaycanda avtomobillərin icbari texniki baxışı aparılmır, Diaqnostika mərkəzlərində yalnız pulun sürücülərin cibindən çıxıb, orada çalışan bir neçə zabitin cibinə getməsi baş verir. Bunun təsdiqini hər gün Azərbaycan yollarında görmək olar, qonaqlar 20-30 il öncəki sovet və digər avtomobillərin bolluğuna heyran qalırlar. Bəziləri dəhşətli vəziyyətdədir, köhnə əyilmiş "Jiguli"lərin damında metal qırıntıları daşınır, tullantı borusundan qara tüstü çıxır...

Azərbaycanda həqiqi icbari texniki baxışın olmaması Nazirlər Kabinetinin rəsmi saytında dərc edilmiş, köhnə avtomobillərin idxalına qoyulan qadağanın əsaslı olmasını bir daha sübut edib.

Əgər prosedur formal və korrupsiya ilə aparılırsa, niyə dövlət sürücülərdən məcburi texniki xidmətdən keçməyi tələb edir? 2022-ci ilin oktyabrından nəqliyyat vasitələrinin icbari texniki baxışının ləğv olunduğu digər ölkələrdən nümunə götürmək daha yaxşı deyilmi?

"Turan.az" Dövlət Yol Polisinin ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin baş inspektoru Mübariz Ağayevə (012 590-81-07) dəfələrlə zəng edib, lakin telefon cavab vermir. Bütün avtomobillər üçün icbari texniki baxış olduğu halda, köhnə maşınların idxalına qoyulan qadağanın səbəbi barədə sualı qurumun elektron ünvanına göndərdik. Cavab yoxdur.
Oxşar xəbərlər

XƏBƏR LENTİ

13:01

Prezident MM-in müzakirəsinə qanun layihəsi təqdim etdi

12:55

Mübariz İbrahimovun atası vəfat edib

12:51

"KapitalBank" şəhid atasını məhkəməyə verdi - Hakim cəza kəsdi - VİDEO

11:56

Hərbi xidmətlə bağlı yenilik

11:51

İran fars rejimi 230 əfqanı güllələdi - DƏHŞƏT

11:43

Milli Qəhrəmanın atası xəstəxanaya yerləşdirildi

20:00

Yazıçı Vaqif Sultanlının “SƏHRA SAVAŞI” romanı yenidən yayınlandı

05:30

Yaqub Əlioğlu vəfat edib

15:56

Azərbaycan XİN-dən Paşinyana cavab

15:44

Milli Məclis Niderland Krallığına etiraz bildirdi

13:16

Bazar təhlükəli içkilərlə dolub - Saxta arağı necə seçək?

12:38

Zakir Həsənov müşavirə keçirib

19:08

Daha bir hərbi komissar saxlanılıb

18:54

Mesut Özil Azərbaycanda ulduz futbolçular yetişdirmək niyyətindədir

17:25

Naftalan İH başçısına xəbərdarlıq olundu

18:20

Əfqanlar İranda qida sənayesində işləyə bilməz - QADAĞA

17:07

XƏBƏRDARLIQ: dolu, leysan və qar...

16:49

Emin Əmrullayev "Neftçi"nin baş məşqçi problemindən danışıb

09:59

İlham Əliyev müraciət ünvanladı

09:54

Ukrayna Rusiyanın PUA anbarını dağıtdı

14:28

Nəcməddin Sadıkov üzə çıxıb - FOTO

14:23

İranda azyaşlı qızların hamilə qalmasına icazə verildi

14:16

DİN TOST piramidasına qarşı əməliyyat keçirib

13:11

Hərbi Hava Qüvvələrinə komandan təyin edilib

12:52

Ordu rəhbərliyində dəyişikliklər davam edir

12:45

Ermənistan Moskvada bəyanat imzalamaqdan imtina etdi - SƏBƏB

12:30

Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi niyə ziyanla işləyir? - 17 milyon...

12:13

Keçmiş məcburi köçkünlərin yaşadıqları evlər əvvəlki sahiblərinə qaytarılır

12:01

TDT-nin səhiyyə nazirləri Şuşaya toplaşdı

11:57

Təhsil sahəsində ən böyük risk... - Professor Telman Cəfərovun yazısı

15:53

Ekosistemə zərər vuranlar 15 ilədək həbs yata bilər

11:41

Bağırsaq problemi olanlara vacib məsləhətlər...

11:30

Ermənilərin 2020-də “əsir götürdükləri” məşhur generalımız...

11:21

Toy karvanı iştirakçılarına DİN-dən müraciət

Bayrağa bu qədər biganəlik olmaz!
Ağdaş rayonundakı bayraq meydanı viranəni xatırladır - VİDEO